Followers

Wednesday 12 September 2012

Merdeka Season

salam sejahtera maaf la bz tersekalian yg amat sangat sampai lame tak meng-update kan diri...ngehee
ok la ne aku nak cite psl sambutan kemerdekaan ari tu,ok2 aku tau ok dah seminggu berlalu tapi rasenye tak terlambat utk aku mengucapkan selamat hari KEMERDEKAAN yang ke 55,huahuahua bangga tak aku jadi rakyat Malaysia neh kan....hehehe puji la cikit


haha bangga tak bangga aku dpt tangkap gambar PM kite depan,ngeheee tepuk la tangan sikit tu


uih tinggi nye sampai menampak kan kependekan diriku ne...kuang kuang



ne ngah ucapan persembahan mende tah,aku pon tak dengar sebab bising sangat la..


ne waktu petang nye mase aku baru sampai sane...


tinggi tak tinggi kan tempat aku duduk tu,sangat menCABAR tu...pdhal aku dah la gayat,seram sejuk je nak pi tempat duduk tu...


cantik kan,i LOVE u Malaysian lol......!!!!!

No comments:

Post a Comment