Followers

Thursday 13 September 2012

Grab The Stick.....

hai pe kabar annyonghaseyo...pe kabar sume mesti korang baik-baik je kan kalo tak nape leh online pulak kan mata korang tu....ok nak cite pasal stress management masing2 la kan,aku ne kalo stress ati tak sedap sikit je kan mesti tido...ari tu final exam then aku memang takleh nak study langsung la sepatah haram pon tak masuk dalam kepala otak aku,then pe lagi tido la keje nye even aku memang ade la wat keje part time hehehehe

ok2 tapi bukan ne yang aku nak cite tapi mengenai kisah esok dan seterusnye...selasa ne aku akan mula posting di kelana jaya medical center,and guest what betapa banyaknye baju putih yang telah aku sediakan hehe termasuk la baju under kolej aku 2 pasang and yang selainnya adalah tajaan aku sendiri la...degup jantung ku dup dap lub dub dah bunyi nye...mane tak nye mak ooi aku takut gile ne nak gi posting yang pertama ne,bukan pe takut tak dapat ketchup nanti(opps betul ke ejaan ne macam kicap je bunyinye)



and ne finally memang keterujaan aku la selepas hampir 2 tahun aku berusaha but little scared la,mudah-mudahan dipermudahkan oleh-Nya...amin


opps ne juz baru nak g clinical posting je taw,lom keje lg...kalo dah keje takde mende la nak pakai siap ade logo kolej terang tang tang lagi tu...doa kan ye....



2 comments:

  1. tak paham.. dh start keje ke? or pratikal?

    ReplyDelete
  2. kesiannya penat...buatlah part time dengan herba life...duit masuk...nampak lesukan masa study...dengan herba life insyallah tak lesu dengan izinya

    ReplyDelete