Followers

Thursday 8 December 2011

Aku Taknak Tukar Template...

hai pe kabar sume orang hari ne,td aku tengok Ombak Rindu,bagi aku antara 10 bintang maybe 5 bintang je aku bagi,nak tau kenape tak??? tahla aku pon tak tau kenape tapi memang tol penulis novel tu sendiri cakap filem tu tak setanding ngan novel yang di beli...aku memang setuju 101% kata2 penulis tu,sebab ape,bagi aku lah jalan cerita dan intipati cerita tu sendiri terlalu pendek,mungkin bagi orang yang tak pernah bace novel tu bagi mereka citer tu best giler but for me la,its not what im expected...
ok,berbalek kepada citer n tajuk asal aku yang kat atas ne...ada yang cakap soh aku tukar my template blog sebab kalernye putih jer nampak kosong kan...tapi bagi aku ini cara seni aku,cube korang bace kat atas my tagline ape,santai2 kan kan,siap ade gambar burung lagi,so orang yang memahami jiwa seni tu pasti tahu ape maksud di sebalik picture(tu pon kalo korang tau la kan...) aku tak marah tapi ne cara and jiwa aku...peace V


# this is my SOUL...(but maybe next time i will,tp tgk la kalo dpt cari template yg nice)...ok cekidaut...

No comments:

Post a Comment