Followers

Wednesday 19 October 2011

Tertanye-tanye



tadi tengahari sedang aku asik makan kuih,tetibe henset ciban aku berbunyi getar oh aku silent kan la td..
Adik bongsu aku,Fahmi call aku...tetibe je die mintak salinan photocopy personal aku,so aku pelik la sebab BAB ne memang la jarang aku nak bagi,so aku pon tanye la (ooh rupenye abah nak gune untuk uruskan sesuatu)..
tapi dalam fikiran aku macam ade something yang tak kene je,perasaan takut semacam dah timbul kat benak aku..ya ALLAH kau lindungilah kedua orang tua ku,sesungguhnya aku amat menyayangi mereka...
janganlah ape2 jadi kat mereka,aku tak bersedia lagi menghadapinya..hanya di sini aku mampu luahkan semuanya,berikanlah aku kesempatan aku membahagiakan mereka....hanya senyuman mereka buat aku tenang...tabahkan lah hatiku dan kuatkanlah semangatku...i love them !!!

No comments:

Post a Comment