Followers

Tuesday 18 October 2011

Penat Aku Tunggu



Geram betul la skg da pukul 12:33 a.m,aku nak tido la wei apsal tetibe tak leh tido pulak ne,perut plk tetibe meragam je..dah 2 jam aku try nak tido tak jugak boleh...last2 aku bukak lappy apelagi online la jap...ish esok kene bgn awal ne,plez plez plez aku mau tido (eceh macam lagu alif satar lak)
ke sana ke mari bergolek sane sini,abduction,extension,flexor segala macam stail aku wat tok tertido tapi tak jugak...
kan best kalo aku jenis cepat tido kan kan,kalo macam orang lain masuk tido je terus lelap,tapi aku ne hah jangan kate sekarang,time aku demam pon susah jugak nak tido,aiseyyy itulah yang aku nak sangat cari ubat tido dari dulu lagi tapi tak kesempatan pulak takut da tido nanti tak bangun2 lagi pulak...
lalalala dengar jela lagu kat radio ne lebai.....

No comments:

Post a Comment