Followers

Saturday 14 January 2012

Nama Link Untuk Memudahkan Downloader

Selamat malam and very good morning kepada sume blogger sekalian,wah ayat kondem tak leh blah la....tengah2 malam camni kalo tido ne opkos ler nyenyak giler...hahaha giler sangat la tu,wah2 agak2 la mulut tu....hehehe jangan la tersentap ayat pembuke je ne ala-ala dessert gitu hah..!!!
kat sini aku nak kongsi sikit link yang aku tau la untuk korang download video ke mp3 ke and pape la...
1.www.file2hd.com
2.www.keepvid.com
3.www.4shared.com
 tu jela yang aku tau so sesape yg tau lain link,harap share2 la ea,kalo yang nak download pakai software pon leh gak sume ne,tapi aku jenis yang lagi suke download pakai link sebab bagi aku la ia cara paling cepat and berkesan...padahal ade la 1 software ne untuk download kat lappy aku ne,tapi aku geram cara-nye,last2 wat nyemak je aku buang die jauh-jauh hahahahahahahahaah(gelak jahat tahap maharani opss)

1 comment:

  1. saya mmg guna keepvid kalau download dari you tube..

    ReplyDelete