Followers

Saturday 31 December 2011

# Review Part

tersangat lame la aku x meng-update kan my blog ne,kerna ter-sangat la bz ngan exam n kelas yg tak pernah stop ending...so di sini aku nk menulis mengenai part2 hari ku...


15.dis.2011
ade karnival diadakan kt my kolej....





19-23.dis.2011
setiap hari jadual padat,pegi pagi n balek ptg nk dkt mlm dari kelas,so pack that week....

24.dis.2011
hehe,alhamdullilah dapat jgk rehat2 kan otak n badan ne sikit...

26.dis.2011
kelas masih berjalan sedangkan praktikal exam berjalan 29 hb ne...

29.dis.2011
praktikal exam dijalan kan hari ini,ter-sangat la nervous bile hari 2 tibe,n terpaksa ingat sume nye
bile time name di panggil,abeh meng-geletar 1 badan...
punye la teruk 1 stesen tu aku kene hentam ngan lecturer tu teruk2,macam mane la aku nak terus kan proses kalo die dok tanye macam2 hingga mengganggu prosedur aku...
well,sume ade 4 stesen for my subjek electrotherapy...
abes je kuar dari sume stesen dalam fikiran ne dah muncul rase takut,yela mane tak nye kene hentam teruk2 1 stesen tu,takut sebab dapat low marks...

30.dis.2011
hari yang di lalui aku macam bese la,datang kelas lagi,but this is true last padahal org lain da start break prepare tok final exam,kami je yang masih berhempas pulas...
lastly my lecturer told that i got *full marks*,jantung berdegup kejap-eh beul ke padahal mase tu aku rase macam teruk je buat....pejam celik pejam celik oh gods betul la,macam x caye je kan,rupenye lecturer tu saje je tanye banyak2 sebab nak uji ketahanan mental aku samaada leh jawab ke tak...aishhh mati2 aku seram semalam,alhamdullilah aku bersyukur sangat2...n skrg tinggal nak target untuk paper theory lak tok subjek ne,n mgu depan praktikal exam for Movement Therapy lak n seterusnye paper lain,manyak tol....

31.dis.2011
bukak fb n update blog meng-hadap lappy menaip segale macam aktiviti

# END the last day of 2011

WeLcOmE 2012



HeRe wE Go,HoPeFuLLy sUmE MeNdApAt KeBeRkAtAn DaN kEsIHaTaN yANg bAiK,aMiN....



No comments:

Post a Comment