Followers

Saturday 26 November 2011

Salam Maal Hijrah 1433




Hari ne aku nak ucapkan selamat tahun baru kepada sume orang yang bace blog aku ne la,yang x bace camne depa nak tau kan kan...tahun baru dalam kalendar islam menandakan semakin menghampirkan diri kita pada pengakhiran zaman...ramai anak muda zaman sekarang yang tahu akan itu tetapi menidakkan kehadirannya kerna merasakan tidak akan ada kiamat bagi mereka...aku sendiri mengiyakan sume itu tapi apakan daya aku cuma insan kecil yang tidak mempunyai apa-apa...


sambil menghitung hari,bila saat aku boleh membahagiakan orang tua aku,hanya itu yang aku fikirkan sekarang ne...ok nti aku update lg pasal befday my dad pada 2hb disember ini k assalamualaikum...selamat tahun baru...(sambil lambai tangan nak pegi ne)

No comments:

Post a Comment