Followers

Sunday 20 November 2011

Ade-ade jer ragam...

Monday
3:19 pm

hai watpe tu korang da makan tengahari lom sume...hah korang jgn tengok lak jam blog ne bukan betul sangat so aku tulis la time sekarang ne...baru je balek kelas,and update my diaries ne jap..
last week aku ngan my group ade wat rakaman for asgmnt video so time2 wat ne aku tangkap la gelagat budak2 lain,mase ne kitorang dalam gym lab...


Ema ngan Ecah ngah wat rakaman tok dorang nye punye group


cik Ummi sweetie ngah termenung panjang ne,si Edy watpe lak tu tengok cermin...


Bruce tengah siap kan keje die,si Jaya ne pulak tak abes2 nak kaco die (ne mesti korang ade skandal neh hahah jangan wisau aku tak bagitau orang lain pown)


ape kes ne Dila macam penat jer ne,si Aina pulak kusyuk je tengok depan,sape la yang beraksi tu ea


dapat jugak tangkap si Ika ne budak kecik yg lincah snap candid gmbr org,hahaha akhirnye dpt jgk..


si Dila yang bz ngan P1 Wimax die tu


ehem ehem si Yatt and Nazirah ne ade pape ke..???


and the lastly pic it was me,Wani and Nani
gambar yang 1 ne dah lame amik tapi baru je masuk kan ari ne,huhu (sajer nak wat menyemak siket)


kalo ade sesape dari korang aku ade wat salah or terlepas kate,maafkan daku ye..biase la sebagai manusia kite sume tak pernah lari dari wat salah cume yang membezakan samaada kita nak memaafkan or meminta maaf or sebagainye terserahlah cume 1 pesan saya : Sekiranya kite berbuat salah pada orang lain segeralah meminta maaf,kerana orang yang tidak meminta maaf adalah orang yang tidak takut pada tuhan,AMIN...(itu pada pandangan saya la)




No comments:

Post a Comment