Followers

Saturday 1 October 2011

SAYA SAYANG DIE

Tah kenape tetibe mood ari ne jd sedih je,pegi mane2 je asik teringat kat die,ingat sume pesanan die kat aku,bile aku susah die ade,macam die pulak yang jaga aku selame ne..jarang sekali kalo aku mintak tolong tok sesuatu die akan tolak,sebab die pasti akan tolong sedaya upaya die..n paling utama tak pernah berkira kat aku langsung kecuali kalo die marah tapi tu pon sekejap jer..
bile aku sambung balek study,die mmg sokong giler kat aku,hulur duit mane2 kalo kurang n tak pernah merungut..selalu pesan kat aku belajar sungguh2,tak payah keje lagi,kalo xde duit cakap kat aku..aku betul2 terharu kt die,sangat2 terharu...rasenye kalo badai melanda,aku sanggup berkorban utk die walau nyawa aku sendiri melayang...ceh jiwang pulak tapi hakikatnye semasa aku menulis entry ne mmg aku dilanda kesedihan sikit,tapi aku sendiri pon tak tau kenape,mungkin die terlalu byk berkorban utk aku..
Akak sayangkan ko Pi,ko la adik aku dunia akhirat..sampai bila2 dan selamanya...
Semoga ko bahagia dan menemui apa yg ko hajati selama ne...AMIN

No comments:

Post a Comment