Followers

Saturday 29 October 2011

I Love U...!!!

Selamat malam,selamat sejahtera and selamat tido (ceh macam la ade org bace entry aku time dorang nak tido)..
ala bese la ayat mesti la nak berbunga-bunga kan..
ari tu 1 family ade p jalan2 jap,almaklum la tak la ramai mane kami 3 beradik je,kakak2 ngan abang dah kawin,n aku seronok betul tengok abah ngan mak tersenyum bahagia(walaupon mak tiri je tapi jauh dari sudut hati,aku sayang die walau tak pernah aku ucapkan)tanpa die taktau la camne hidup kami 6 beradik...



my mom and dad..


my lil sis,asilah...time ne ko mintak berenti jap sebab nak ber-gambor ngan sawah,cantek punyo..Satu-satunya adik perempuan aku yang comel n garang (huhu jangan mare tau)...
kalo die merajuk ala senang je nak pujuk,walaupon kakak hang ne macam2 n tah pape tapi ko tau kan ape yang ko nak mesti aku belikan n mesti la aku sayang ngan ko jugak kan...sebab ape yang aku nak pon ko akan belikan,ceh hampeh main sistem barter pulak...



Budak sorang ne pulak adik bongsu laki yang paling manje n paling aku nyampah sesangat la (padahal die adik yang paling aku sayang sekali)...

and the lastly it was me,si tembam yang comel (perasan pulak kan kehkeh),lantak aku lah nak tulis ape kan like i say ne kan blog aku,(sesape yang tak suke tak payah bace ok)....
okay sampai sini jela macam dah takde pe nak tulis je kang jadi lain pulak kalo lebih2..
okay selamat beramah,boiii...!!!!



No comments:

Post a Comment