Followers

Thursday 22 September 2011

Fever Back !!!

assalamualikum dimulakan hehee jarang2 lak aku bagi salam kan,ari ne ari ke-2 fever.menci tol,asik batuk n kuar hingus meleleh,ish acam budak kecik je kan..dari semalam aku demam tak leh tahan,tapi aku gagahkan diri pegi kls jgk dgn perut kosong x makan lg tuh,cian aku kan hehe,tp aku singgah jap g 7e beli roti..balik kelas je terus menggigil giler badan ne aku rase panas tersangat la panas tapi bile aku selimut badan macam sejuk gedabak lak,2 lapisan selimut aku bantai malam tadi,takleh tahan wooii,meleleh air mata aku tahan sakit,tahun ne je aku dah fever 3 kali,tapi kalo 2-3 hari fever takpe gaj,ne tak nye sampai seminggu,letih badan weyyy.
situasi aku skg terpakse bgn buat sesuatu tok bg aku cepat sihat sikit dengan basuh baju n aku tak makan lagi,ubat plk aku dah pulun berbijik-bijik gak lar...
tekak ne sakit lg batuk non-stop,kalo org lain fever,dorg akan tido jer tapi berlainan ngan aku mesti tak leh tido asik terbangun je,tak selesa badan ne...
conclusion nye,antibiotik dlm badan semakin berkurang akibat kurang bersenam(malas nak buat la)..
time sakit2 camni la tingat kat family,kat tuuut,kat kampung n macam2 lar...
aduhhh tenson nye...

1 comment: