Followers

Friday 5 August 2011

yang mane 1 jadi pilihan

day-6

salam,kalo time2 puasa camni mesti ade yang teringin dengan bermacam2 kuih kan,ade yang suke kuih donut,karipap,wajik,kuih talam,ade jugak yang tak suke makan kuih tapi suke makan cekodok pisang,cekodok bawang,kate orang tak kisah lah cekodok ape yang penting CEKODOK kan kan...tapi yang paling saya gemari adalah kuih ne
kuih kegemaran ku
haha saya pon tak berape tau name kuih tu,ade orang panggil kuih seri bunga,betul ke..entahla saya pon tak tau.saya suke makan kuih ne sbb my late mom dulu selalu buat kuih ne..
yang ini pulak kegemaran adik saya kuih talam,salu berebut dengan adik sya yg lagi sorang..feveret la katekan..kalo pegi bazar mesti tak sah ayat die,"kak,kuih talam bagi 2 ringgit"
my sis feveret-syila

kuih feveret abah lak yang ne,kalo kitowang g bazar mesti cakap camni,"nanti belikan abah kuih-haha tak sempat lagi abah abeskan ayat kitowang da tau dah...
kuih ne besar kalo buat sendiri banyak orang boleh dapat ne tapi biase jual sepotong2 jer..
alamak baru perasan kesemua feveret kitowang ade kaler hijau jer..haha..
selamat berbuke puasa..

No comments:

Post a Comment