Followers

Friday 1 July 2011

pe'EL MaNuSiA

salam,name aku ina umo xyah la bgtau segan la pulak..aku smbung study dlm jurusan sains kesihatan sbb aku minat sgt...tp nak abes kan coz ne pown aku rase cm banyak dugaan la plk,mcm2 jd,mcm2 org kite leh jumpe,mcm2 ragam manusia pe'el dorang tp aku tetap aku takde orang leh ubah aku...kdg2 jumpe org yg kite benci,benci2 sgt sbb perangai fuck and setan dorang tulah...mak bapak skg ne terlalu manjakan anak dorang and sayang sangat sampai benda jahat da terbukti buat depan mata dorang pown,boleh lagi wat dono macam takde pape happen....!!!!!!!!!!rase nak ketuk n hentam jer parents yang bodoh n sengal camtuh!!!!!!n pade anak dara n remaja d luar sane jgn la terlalu percayakan lelaki yg mulut tuh ternyata manis dari kurma...baru di ayat sikit dah cair,mule la sentuh sane sentuh sini,yg si gurl lantak jer biar boy die wat pape pown,hahhhh pas2 dah terberanak buang sane sini baby tuh takpun boy soh gugurkan....amboi2 pancut pandai tapi tak reti nak pikir dulu sebelum wat..sebab ape buang baby,pikir takut la nti parent dorang marah x ngaku anak lak pulak...mase wat tuh tak pikir pape kesannye,nak seronok jer..mak bapak lak tak reti nak pantau aktiviti anak...jadi responsible sape tuh...masing2 ade kepale otak yg mengandungi medula oblongata,serebrum,serebelum,dll saraf otak yg normal selain psikozefrinia tak reti nak pikir ke banyak ker gunekan brain kamoo tuh,ini tak kamu pikir gune kepala lutut patella kamoo,bengong+sengal+goblok...hah,kpd org d sane yg ade wat kesalahan tuh pikir2 la n segera la bertobat...KIAMAT ne la petanda besar da muncul!!!semakin banyak yakjuj dan makjuj di muke bumi ne!!!!!!!

No comments:

Post a Comment